.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خسارت سيل به ‌هزار واحد مسكوني در گلستان

مديركل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استان گلستان گفت: سيل شب گذشته در گلستان به بيش از يك‌ هزار و 100 واحد مسكوني خسارت زد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،، رسول حسام بعداز ظهر امروز در حاشيه بازديد از شهر نوكنده در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اين تعداد بيش از يك‌ هزار واحد مسكوني در شهرهاي بندرگز و نوكنده است.

وي تصريح كرد: در روستاهاي نوكنده، 600 واحد مسكوني آسيب ديد و در بندرگز نيز 100 واحد به طور كامل و 300 واحد مسكوني بيش از 50 درصد تخريب شد.

حسام تخريب آسفالت 20 خيابان اصلي و فرعي، تخريب كامل تاسيسات مخابراتي و خراب شدن شبكه آب و فاضلاب را از ديگر خسارت‌هاي سيل در بندرگز بيان كرد.

وي ادامه داد: باران شديد نيز سبب آبگرفتگي 42 واحد مسكوني در روستاهاي شهرستان گرگان شد.

مديركل دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استان گلستان گفت: جاري شدن سيل در روستاهاي توشن، كريم‌آباد و قزاق محله نومل گرگان همچنين 70 راس دام و 2 هزار قطعه ماهي را تلف كرد.

وي افزود: در علي‌آبادكتول نيز باران شديد به 30 منزل مسكوني تا 50 درصدخسارت زد.

وي خاطرنشان كرد: باران شديد شب گذشته و بامداد امروز به بخش كشاورزي نيز خسارت زيادي وارد كرد كه آمار آن در دست بررسي است.

بيشترين بارندگي با 90 ميليمتر در روستاهاي وطنا و استون‌آباد بندرگز در غرب گلستان رخ داده و بيشترين خسارت هم به روستاهاي محمدآباد و اميرآباد شهرستان گرگان و قربان‌آباد شهرستان آق‌قلا وارد شده است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.